Cases

Als bureau hebben wij voor een range van projecten, clubs en bedrijven mogen werken. Een kleine greep van de verschillende opdrachten, vindt u hieronder.

Ajax
Tijdens periode bij Inter Footbal, verantwoordelijk voor het commerciële traject van Ajax samen met Adri van Eijden. O.a. de eerste Open Dag ontwikkeld en een spraakmakende billboard campagne voor de seizoen kaartverkoop.


ABN AMRO
Mede verantwoordelijk voor het tot stand komen van het hoofdsponsorcontract tussen Ajax en ABN AMRO. Activatieplan voor de eerste drie jaar ontwikkeld met Jan Willem Lokerman. Trots dat de Bank na 30 jaar nog steeds bij Ajax actief is.


Johan Cruijff Arena
In opdracht van eerst de bank, en later de Amsterdam Arena, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de commerciële paragraaf uit het prospectus van de Amsterdam Arena en later ook voor de uitvoering hiervan i.s.m. Jan Tilmans, de directeur van de Arena. Once in a lifetime experience!


Top Volleybal Nederland
Verantwoordelijk voor de organisatie achter de Lange mannen en vrouwen hetgeen resulteerde in het goud van Atlanta. Daarna commerciële afspraken gemaakt m.b.t. televisierechten en kledingsponsoring met resp. NOS en Mizuno. Helaas door gebrek aan lef en financiële draagkracht, geen lang leven beschoren.


Olympic Moves
15 jaar betrokken bij de grootste schoolsportcompetitie van Nederland: Olympic Moves, in opdracht van SportVibes. Verantwoordelijk voor strategische koers en coördinatie en uitvoering van het onderdeel The School Final. Prachtig platform.


Wintertijd Challenge
Met toenmalig bureau Sportstrategie, de Wintertijd Challenge ontwikkeld voor Spieren voor Spieren. In het uur dat de klok teruggaat in oktober, lopen voor kinderen met spierziekten. Trots op het prachtige initiatief dat nu volledig op eigen benen staat.


EiffelTowers Den Bosch
Verantwoordelijk voor de emotionele verhuizing van de basketbalclub Eiffeltowers van Nijmegen naar Den Bosch. Twee jaar eindverantwoordelijk met even zovele kampioenschappen.


Danone
10 jaar lang organisator voor Danone Nederland, i.s.m. SportVibes, van de Nederlandse versie van de Danone Nations Cup. Een MVO activiteit met als smeermiddel de Krajicek Foundation, uitmondend in een jaarlijks WK. “Believe in your dreams…” gaat echt in vervulling!


Gillette Scout van Oranje

Concept ontwikkeling van een platform waarmee Gillette haar imago verjongde en daarna verder ontwikkelde als communicatie instrument met de jeugdige doelgroep. Prima samengewerkt met Ronald Koeman en zijn agent Wasserman.

Daarnaast consultant voor bedrijven als Pioneer, BFI, Opel, e.a. en advies of interim functies bij FC Groningen, FC Haarlem, Feijenoord, KNVB. e.a. Ook adviesfuncties bij gemeente Den Haag en provincie Gelderland.

%d bloggers liken dit: